bio & mys!

Shululu!
Är hemma nu me rebec, klockan är typ 12 vi har vart och kollat på YESMAN..
asså jag vet inte huuuur mycket jag dog av garv, den va skitrolig, värd att se! :)
annars då.. dagen har vart skit lökig har kollat på filmer med pappa som va här, mamma kom hem från mariefred
vid 6 tiden typ. Lawin drog vid.. 2 i think?
fick iallafall en gullig parfym av han igår.. så kunde inte leka sur för att han inte kom tidigare haha..

Jag och Reggaeton som myyyser :)

Sen kom Sascha o mös istället.

Förutom att jag ser helt knas ut i ansiktet o att de ser ut som jag har världens plattaste rumpa..
så va de dehär ja hade på mig höhö

Nåra egobilder får man ju ta.. FICK TBX MIN HALSDUK IDAG, WIIIIE =D!

Ja vet inte varför ja satte upp håret i en sån här.. samuraj Jack frisyr höhö..

Vet att jag har få läsare.. men nu har ja nog lost everybody.. to bad for me..
peace and löw peops' / MiiQa

Kommentarer
Postat av: linda

sv; tss :) fin blogg!

2009-02-16 @ 20:06:32
URL: http://lindaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se