Bebisen

Satt och kolla på olika filmer igår, utan nåt sällskap så satt o drack rysk cider och åt billiga BarbeQ chips.

Ursäkta att jag är så jävla uuugly på bilden, fast har inge smink haha

De va väl inte såå roligt fast man tager vad man haver hahaha :)
Isak vaknade ju inatt, så fick kämpa med han ett tag

sådär låg han o kolla på mig med VÄRSTA hundblicken.. Va tvungen o ta kort så söööööt!

Tog upp honom till soffan, han satt och kolla på slutet av Chasing Papi med mig,
gav han välling, gick in med han till rummet, la filten över huvudet släckte och gick ut.
Då somnade han haha


Inatt blev jag mest rädd, kom hem vid fyra.
Och mammas kompis låg brevid mig och sov när jag vakna, jag blev ju asrädd och sprang in till mamma men hon
sa att jag bara inbillade mig, eeh va? Gå o kolla själv..
Fast hon börja ju bara skratta, fast jag sov hos mamma den natten iallafall ( morgonen? )
Like the good old days ;)

Mitt rum är iallafall hel städat för en gångs skull, de låg damm överallt o massa äckel, gamla xray burkar och fimpar.
Nu får de inte bli så igen, ska ha en papperskorg här inne som förut, men men vad gör man? E man tonåring så är man right?

Aja vaknade iallafall nyss och åt middag, fast åt inte så mkt va så jävla mätt eftersom ja va nyvaken..
Men alla får ha de så bra, Peace and löw/ MiiQa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en bra dag;)

2009-02-01 @ 21:38:08
URL: http://melinahafelt.blogg.se/
Postat av: Anonym

va söt!

2009-02-02 @ 16:43:38
URL: http://bacio.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se