Träffa rebecccccccc...

SSSSShululululull...
Ska träffa rebeccaaa snart :) hon ska käka o sånt först så vet ej när det blir,
kul o träffa henne o snacka om allt :D
Juste.. Jag har hittat mitt busskort! Det har fan vart borta i typ två månader
eller mer, men jag hittade den idag i en tröja hahaha, knas.. Men blev skitglad
iaf :D !

Kan lägga in några bilder från när mitt internet var borta, taget
med min mobil så hehe..

Här ligger jag.. Mellan soffan och bordet helt klämd typ,
så ser man boraks arm där lite, höhöh.


Andreas snortar oboy, fråga mig inte varför, han är cpskadad helt enkelt.

Niklas också.. Fucker haha.

Jonas också.. Hhaha.

HAHAHA skitful med öronen sådär

Borak i soffan o kollar tttttv.. & pekar finger :)

Egentligen en skitful bild på mig innan ja o baby gick på bio. Haha.

SÅ SÖT BILDDDDDDDDDDDD.. Förlåt borak att ja lägger upp den här,
men du e skitsöt här haha :D



Hörs sen , posssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se