Sista natten i lägenheten

SHIT asså! ALLA mina grejer är nerpackade nu
i både påsar och kartonger förutom två tavlor..
Hittade saker som jag letat efter länge, och saker som jag inte ens
ville se.. Hahaha.. Så jävla OFRÄSCHT hur ett rum kan bli, BLÄ BLÄ BLÄ..
Måste ta en dusch snart innan vi packar ihop alla schampo flaskor och allt..
Det här blir min sista natt i denna lägenhet, helt galet. Har TUSEN minnen
härifrån, roliga som dåliga och allt det på bara 2 år..

Min söta baby kommer imorgon och hjälper till med flytten också,
tack borak <3
Och några fler.. Juste har tagit bort varenda jävla tangentknapp och spritat
och grejer, sjukt hur äckligt ett tangentbord egentligen är ..

Jaja, i'm gonna miss it ! Speciellt min sexiga vägg men Bengan ska göra
en ny i mitt nya rum så de e ja glad för, tack Bengan <3<3<3<3


Ser ut såhär i vardagsrummet, allt är liksom inproppat här.
Kartonger, soppåsar, blablablabla etc etc


Mamma i köket, kolla hennes strumpor.. Haha hon är wannabe mig ;)

Sängen, en tavla, datan och en julstjärna är kvar. Men måste ju kunna
sova nånstans inatt hahah ;)


Måste hoppa in i duschen nu, bless <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

fattigt

2009-12-26 @ 21:03:36
Postat av: mickaela

sv: eh vadå fattigt eru sjuk i huvudet eller hahah skriver att jag har packat ihop allt, förväntar du dig att de ska stå framme tusen grejer i rummet när man har packat? Skit dum hahah

2009-12-26 @ 21:50:56
URL: http://mickaany.blogg.se/
Postat av: Anonym

hela erat hus ee fattigt kolla på din mammas kläder,,,,, fattigt

2009-12-28 @ 09:55:16
Postat av: mickaela

vafan sägeru din äckliga fttunge?! Hon har ett par fucking jeans o en svart tröja, jävla hrunge.

Du ska bara va tyst, din mamma kostar bara 50 öre och ändå blir hon glad

2009-12-28 @ 14:13:21
URL: http://mickaany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se