New shoes !

Åkte till farmor ju, vi satt o snacka innan vi gick till centrum,
pappa fick sätta på respiratorn inatt igen, det är ju ett litet bakslag,
men man får ju hoppas att det inte är allt för allvarligt.. Förhoppningsvis
så ligger han på avdelningen i slutet av veckan och får flytta från intensiven.

Iallafall, köpte ett par skor! Fick fem par strumpor också haha =)

Blev ett par vita adidas sneakers, kollade på ett par svarta
nike men det fanns bara i herr storlekar -.- ..


Men bytte snören till svarta, det blev snyggare tyckte jag haha..
Man fick med dom i kartongen. Jag orkade inte byta hehe..
Så sa till Angelo att ja inte visste hur man gjorde så han
stog o kämpade o gjorde de åt mig hahahaha.

Men får ändå lite dåligt samvete att köpa grejer såhär innan jul
precis.. Speciellt när nån annan betalar :P PLUS att jag ska få en
julklapp av farmor också. Frågade ifall ja inte kan ta dom här till
julklapp istället men hon hade redan köpt.. :P


Ser ni skillnaden ;) ? Dom andra åkte direkt in i papperskorgen..
Hörs sen, blesssssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se