Måste ta mig upp, igen..

Fan asså, känner att jag har blivit så jävla tråkig..
Sängen är min bästa vän nu förtiden liksom, inte bra..
Måste ta och rycka upp mig, men det är så jävla jobbigt, för så
fort jag ligger på topp, händer det något, så man är på botten igen,
har sagt det förut men det är verkligen så.

Jag skulle lätt förstå om mina vänner skulle tröttna på mig, ärligt talat.
Jag hör typ inte av mig så ofta, men det betyder inte att jag inte bryr mig,
det är bara det att jag har mycket att tänka på. Det har hänt så mycket
dom senaste månaderna som jag egentligen inte pallar. Vill bara
skrika och gråta och ligga under täcket hela tiden, men det funkar ju inte så.
Plus att jag vill ju inte göra mina vänner på dåligt humör heller. Hålla på att
berätta om mina problem hela tiden, det blir ju jobbigt för dom med..
Var bara tvungen att skriva det här..

Bilder från i somras


Kommentarer
Postat av: rebecca

jag skulle aldrig klaga eller tröttna på dig när du pratar med mig eller berättar dina problem. Vad finns jag som vän annars till för? Jo att finnas där är en av sakerna. Jag är inte heller så bra på att höra av mig just för det e så mycket med skolan just nu. Men du vet att jag alltid finns där, bara att ringa, komma över. du vet det. Jag älskar dig så otroligt mycket men älskling, så ord inte räcker till.

2009-12-10 @ 22:58:03
URL: http://reebuc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se