Ljust hår i början av juni

Heeellyyy !
Sitter här nyduschad nu, haha hittade mitt löshår,
kan inte tänka mig att ja va så ljus i typ början av juni, känns
inte som det :P

Kolla skillnaden på håret från i juni och det jag har nu.. Knas.


NEJ jag sitter inte naken på den här bilden jag har ett rosa linne på mig
och bandet syns inte pga håret. Och det är min arm som syns på sidan
inte mitt bröst. Jag håller armen mot ryggen liksom bakåt, om man kollar
noga så ser man det, inte några missbildade bröst här inte.

Lite skillnad, hehe..

Kommentarer
Postat av: granne

GUD VAD LUGNT det är på gården nu sedan ni flyttade. Inga brädor som kastas på kattungar ingen fylla i porten inga fimpar från balkongen, de som flyttade in efter er är dröm människor. Stackars era nya !!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-12-31 @ 00:05:03
Postat av: mickaela

hahahaha vafan snackar du om :P

Vadå brädor på kattungar? E du sjuk i hela huvudet eller :P Vem fan e du som läser min blogg. Och nej de är inte från våran balkong det har kastats fimpar, vi rökte alltid under fläkten så sug k*k ! :)

2009-12-31 @ 02:35:01
URL: http://mickaany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se