Knas knaaaaaaaaaaaas.. :)

Sorry för att jag skriver så sent haha..
Men aja. Igår kom Elin och Madde ett tag, vi gick och mötte
Rebecca så softade vi här, mamma sov borta med Saga :)
Sen kom Borak, så drog elin och madde, sen kom haydar,
hakki och toma eller va han heter hööh och assiya :).. Sen så blev det lite knas,
men de löste sig väl.. Somnade vid 5 typ, Borak låg redan stendöd
brevid mig haha..

Aja.. Sen idag har jag inte gjort ett skit.. Kollat på tv med borak och andreas,
burit upp julgranen från källaren, en plastgran.. HATAR plastgranar! Jävla viktor
som är allergisk hahah..
Men meen.. Nu sitter jag här, lonley :) Vettefan vad jag ska göra men orkar
inte tänka på det heller haha.
Snackar lite med min storebrorsa på msn just nu, han och hans tjej har gjort slut
och jag vet ju exakt hur det känns, så vi pratar lite om sånt :)

Men iallafall.. En plastgran är inte lika fin som en real.. Haha.

En plastgran..
http://foolip.files.wordpress.com/2008/05/plastgran.jpg
En REAAAAAAL.
http://tomtenissan.files.wordpress.com/2008/12/julgran-2007.jpg

Fattar inte direkt heller hur vi ska kunna fira julafton på ett normalt sätt?..
Om pappa är på sjukhuset fortfarande, som jag tror han kommer vara..
Så åker jag dit i några timmar självklart ! Sen ska jag tydligen
till brandbergen och fira hos min faster och mina kusiner.. Sen
hem hit, så ska patric och elin o alex komma, fast jag vet inte om
det kommer bli exakt såhär. Vi flyttar ju 3 dagar efter jul också..?
Aja hörs sen, blesss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se