Inte en sån normal jul.. God jul !

GOD JUL :D
Om jag inte ringt eller smsat vissa så är det för att jag inte har någon
mobil för tillfället, men gooooood jul :D:D:D:D !!!

Fick 3 par trosor av saga, haha

Presentkort av mamma på 600 så jag kan köpa the sims 3 hehe, nööörd..

Och detta av mamma :) Skitbra,min puma parfym tog slut igår haha ;D

Jag köpte det här till mamma, hon har önskat sig parfymen
i typ tre år nu tror jag, sen hon hade den sist så hon blev skitglad!


Köpte en tunika sak typ till Saga och ingenting till min lillebror hahaha,
han ska få välja nånting han vill ha på mellandagsrean istället :)
Sen har jag köpt en klocka till pappa, den e skittung haha, men
tog ej kort på den :P Vi ska åka till sjukhuset vid halv 2 typ
och hälsa på han :D


Sen vet vi inte riktigt hur det blir, det blir inte en sån normal jul i år
för att alla e typ osams eller nåt, farmor har fått jättehög feber och
har blivit sjuk så hon kommer inte?! Pappa är på sjukhuset.. Knas
knas :/ Men men, vi ska äta frukost nu, julskinka och sånt shit,
hatar skinka, men julskinka smakar typ som kyckling hehe
så det är fett gott ! GOD JUL ännu en gång :D !
http://www.nogg.se/upload/53922/blogg_22587.jpg

Kommentarer
Postat av: ` isabella szerafia.

God jul! :D

2009-12-24 @ 18:27:58
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se