flyttar imorgon, ska på bio inatt..

God morgoooon..
Hahaha borde egentligen ha sovit just nu
men vaknade av att andreas niklas o mamma pratade
och packade.. Somnade vid typ sex igår, kollade på blood in blood out,
borak ringde mig och tvingade mig haha, men den va riktigt tung faktiskt.

Alltså.. Jag har inte packat ett SKIT i mitt rum, vi ska ta sopsäckar och slänga
alla mina kläder där i, inte slänga dom alltså utan bara ta med oss dom.
Och grejen är den att halv elva ska jag vara i stan för halv tolv börjar
filmen som jag assiya och kanske amina ska med på ska se, avatar alltså.
Den håller på i typ tre timmar så kommer va hemma riktigt sent inatt..
Min data ska kopplas ur idag så vet inte hur många inlägg jag kommer
kunna skriva..

Jag kommer nog gilla den, gillar fantasy shit och sånt, plus att han som har gjort
den har också gjort titanic och det är världens bästa film. Kan typ alla repliker hehe..

http://cinematropolis.files.wordpress.com/2009/08/avatar_poster.jpg
Boraks favoritfilm.. Han är typ galen i den, skojar inte.. Vi snacka i telefon
medans vi kolla på den o han sa typ replikerna precis innan dom sa dom hahaha
helt skadad..

http://robgar.se/bilder/filmer/stor/b/bloodinbloodout.jpg
Hörs sen kanske, bless <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se