Fick en gratis everest jacka.. Haha

Goood morning :)
Mår verkligen skitkefft, min hals e tjock och jag vaknade såhär
sent, klockan 4. Det är fan mörkt ute redan haha, iallafall när jag
vaknade så var madde borta hahaha, som vanligt :) Alla vaknar före mig :/

Aja igår drog vi till affären o handla popcorn, choklad och zingo, o fläska i oss.
Skit bra att göra det två dagar innan nyår, ( de e ju nyår imorgon.. stress )
men aja.. Sen mötte ja upp en brud som ja fick en gratis jacka av,
asså tro mig inte om ni inte  vill haha.. Hon ville inte ha den hon logga
ut o in på msn o fråga vem som ville ha en jacka gratis, självklart svarade
jag ja, trodde ju att hon drev men aa hon bor iaf i västerhaninge så fick den
hahaha helt sjukt :P Skulle iallafall tagit lite pengar för den om ja va hon men men xD

En everest jacka i strl XXS. Pälsen e borta vid luvan men fuck that,
i don't need it. HHHHHHEEEEEEELT sjukt hahaha..


Ska göra något annat nu, kanske ta ett bad, hehe som igår..
Och i förrgååårrr... Och i förrförrgåååår :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se