I'm back, softairgun o andra bilder! :)

GUESS WHO'S BACK :D HÖHÖHÖ!!!
E skiiiiitglaaaaaaaad hahaha, nu ska ja visa några
bilder som har tagits under tiden mitt internet o telefonen o alla kanaler
har varit offff :D

min ssssssssötis me en softis.. Hahaha.. Vi sköt andreas o nicke..

Andreas får ett skott i nacken ..

HAHAHA feel the pain bitch.

HAha you to, bitch.

Jag sköt på hans fläsk på armen hehehe.. fläsk fläsk :) ..

skjuten bakom örat..

I pannan, HAHAHAHAHA fucking idioter.

På kinden.. heheheh...

HAHA ser ni pricken i pannan? Efter skottet.. Och i underläppen,
sååå gay :D


Nicke blir med skjuten in the panna... :)

överläppen, asså hahahahahaha xD

Men aa, självklart började han blöda, cpet bara garvade åt de också -.-

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH !!!!!!!!!!!!

Han började inte blöda iallafall .. :P

HAHAHAHA Nicklas goes Gaybloggen.com ?? :)

AJJJJJJ .. Jag gav förslaget såklart, heeheheh..


BAAAAAAAAAAAAM!!!! :D

På nicke också, ofc..

HAha jag , skithappy.. Sköt faktiskt på några ställen hehe.. typ
ryggen,foten,handen, knogen,benet o sånt hhööh.. kul :)


Andreas nacke efter skotten, asså de såg så sjukt ÄCKLIGT ut!

Några bilder innan bion med älsklingen också, hehe hade på mig
tighta jeans, vit tröja, o stövlar o grejer, värsta stiilen ;D
Lite ovanligt för mig, heeheheh..


Känner mig äckligt naken utan halsband, mitt har gått sönder :(

Hehe jaa man såg igenom lite.. Men hade ändå jacka o halsduk..

Okeeeej.. Jag ser helt uppstoppad ut HEHEHE, sexyyyy

Sen nu i helgen tror jag, tror jag.. Höhöh. Bra minne


Okej där var några bilder iallafall! Skönt att internet är igång igen,
fast datan går trögt, tog fan en fucking timme att skriva det här
inlägget hehe.. Men men idag ska jag och viktor kanske till sjukhuset
och hälsa på pappa, tyvärr är han inte vaken än .. :( Men Viktor
måste bestämma sig om vår faster ska komma och hämta oss,
för han har sin allra första handbollsmatch idag, jag skulle självklart
valt att åka till pappa, men viktor, han har fett svårt för att visa
känslor och han är ändå bara 11 år så jag har ändå förståelse..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se