Januari, Februari, Mars, April, Maj, Juni. Mitt år 2009.

Hehe okej, ska berätta mitt år i en liten sammanfattande text nu
när jag ändå är vaken.. Och inte så trött :)
ALLA BILDERNA ÄR KLICKBARA FÖR STÖRRE FORMAT.

Hehe jag var och kollade på Chris Brown i början av Januari
med Rebecca, Nathalie och Assiya, ett minne för livet!

TROR det var i januari jag och Rebecca började missbruka xray
äckligt mycket, och i samma veva blev jag beroende och är det fortfarande.


I februrari så började dom nationella proven, jag fick VG+ och grejer ;)..
Började få grova hjärtklappningar också, det var för att jag kunde dricka
upp till 8 xray om dagen och natten.
Och jag ramlade med moppen för första gången med Elin hahahaha.

FICK GUITAR HERO OCKSÅÅÅÅ :D Som invigdes i daddis lägenhet :)!

Jag och min syrra som geekar oss.

Mars? .. Det hände verkligen ingenting speciellt då haha,
livet rullade på like usual, men det var Earth hour ju :)

Men Okej, April. Rebecca fyllde 15 ( hahaha )
Men hon är ju snart 16 igen, och det var en fest där.. Det enda som jag
kommer på iallafall, och det började bli mer o mer hemmakvällar hos
mig ensam, me folk o vin. Haha men det var roligt.
Fick kattungarna också kom jag på nu! :D Hahah


Maj då, det var valborg :) Hade faktiskt kul!
Träffade Rebecca, Amina, Assiya, Janise, Alicia och Jennifer.
Åkte dit med Elin, Husse, Lawin och Jack. Det var niiice
Det var lite fester hemma hos mig.. Åkte och fiskade för första
gången på öran det var Husse, Orre och Lawin, Robin och Elin


Juste, den här månaden togs också ÅRETS värsta bild,
den var så FAIL så det skriker om det. Började hänga hos Husse
i brb väldigt mycket.


Och så kommer vi till Juni!
Skulle på bio med husse, men det slutade fail och jag
hamnade på sjukhuset, haha mitt öga sprängdes typ hahaha.

BAAAAAAAL var det också :D Så jävla roligt!
Alla dansade, tog kort, skratta, sjöng, asså de va så galet roligt !


Tror min katt Reggaeton försvann i Juni också :P haha sötnos,, miss ya!

Och så var det midsommar, hade så sjukt kul trots det keffa vädret.

Hade blivit nerkastad i poolen och kramar om mina syskon, snäll som man e.

Var mycket hos Elin under juni också typ..
Badade som fan och solade, och hoppade studsmatta hehe..


Chillade GAAAAAAAAALET på dom varma sommarkvällarna vid vattnet!



Aja, skriver resten imorgon är så jävla trött just nu haha,
Körde januari, februari, mars, april, maj, juni.
Blir juli, augusti, september, oktober, november, december imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se