juli augusti september oktober november december! Mitt år 2009

Okej! Nu kör vi juli augusti september oktober november december!

Juli.
Jag var i mariefred hos min mammas bästa kompis
Annicka. Madde och Elin följde med också! Vi var väl där
en vecka eller något sådant. Jag, Madde och Elin fick en lägenhet
i två dagar för oss själva, vi hade skiiit roligt hahah!


Fick reda på att jag kom in på mitt förstahandsval på gymnasiet :)!
Gjorde årets fail och halkade på rött vin rakt in i en byrå, rebecca
kunde inte andas, så mycket som hon garvade. Sen började jag ju
också garva, kan nästan tänka mig hur det såg ut haha..

Min mamma gjorde en tatuering, som är så FUL haha som också är
känd över hela västerhaninge nu hahha


Och så har vi Augusti :)
Åkte till Skara sommarland!


Jag och Orre drog ut från alla andra som va hemma hos mig
och satte oss på bänken med en dunk vin och pratade om ALLT!

ÅKTE TILL GREKLAAAAAAAND :D:D:D:D:D:D:: !!!

September
Var i grekland, kom hem från grekland, hehe.





Sen började jag i skolan ordentligt, tog ju ' ledigt ' en vecka :)
Och så fick jag ju en huuuuuuuuuuuund :D Min kära lilla
Bonitaaaaaa <3

Och sen.. Så gjorde min första kärlek slut med mig .. Efter nästan 2 år tillsammans.
Det är nog en av dom värsta sakerna som har hänt mig
och två månader innan detta hade jag och Rebecca brutit kontakten
och var inte längre vänner. Så han gjorde slut, Rebecca och jag hade ' gjort slut '
Och två dagar efter tror jag det var när mitt ex hade gjort slut så åkte min pappa
in på sjukhuset, han kom ut rätt snabbt men det var då allting började, och han började
åka in mer och mer. Själv låg jag hemma i tre veckor, gick inte i skolan, grinade,
åt ingenting, rökte, fick ångestattacker, fick sömnproblem ( helt sjukt jag vet )
Men man kan inte ens förklara med ord hur ont allting gjorde i mig.
http://syaple.mlblogs.com/Broken-Heart.jpg
Killar började ragga på mig som FAN när det var slut mellan mig och mitt ex.
Och jag ville typ mörda varenda kille som fanns hahahahaha jag kommer ihåg det.
Sen så låg jag hemma, aa i tre veckor haha, och grinade, och blev smal.
Sen drog Rebecca ut  mig och drog med mig på en liten fest, det hjälpte!




Oktober
Sen träffades jag och Borak, haha :)
Hade fest hemma hos mig. Vi har faktiskt känt varandra i ett år
typ, snart.. På nyår har vi känt varandra i ett år för det var nyårsfest
hemma hos mig för ett år sen då kom han och några andra. Och vi var
verkligen bara kompisar, men sen så aa :) Efter det så började vi träffas
mer och mer :)


Rebecca tog med mig upp till hallstavik för att få mig att tänka på annat,
tog med mig bonita också :D Haha det var så jävla kul, vi var ute med dom
typ hela tiden på långpromenader och hon sprang runt helt fritt!



Jag fyllde 16 år ! :)
Dagen efter min födelsedag blev jag och Borak tillsammans :)

Sen blev det fest typ en vecka senare tror jag det var..

Elin fyllde 16 och det blev en liten tjejmiddag!

November!
Klippte lugg på mig själv, och på mamma. Haha.

Mitt internet fuckade up sig och slutade fungera, precis som alla
kanaler på tvn, telefonen. Sen hände det inte så mycket mer vad jag kommer ihåg.

December
Min pappa åkte in på sjukhuset och jag var nära att förlora han..
Borak och Rebecca sprang till mig samma dag och var med mig.
Vilken panik jag hade alltså.. Men måste påpeka att han mår mycket
bättre nu! Han ligger inte på intensiven längre.

Sen var det julafton, som inte var som vanligt. Farmor var sjuk
och kunde inte komma, jag har firat jul 16 gånger, 15 av 16
gånger har farmor varit med. Och pappa var inte heller med,
inte mamma heller. HELT fucked up.
Sen blev det knas här hemma med massa grejer.. Fast det
mesta verkar löst nu men ska inte säga så mycket * peppar peppar *

Och nu sitter jag här idag! Och ska på nyårsfest ikväll! Detta var mitt 2009
och jag kan säga att det har varit det värsta året jag har upplevt :) ..

Kommentarer
Postat av: tant Lill

Önskar dig ett Gott Nytt År! :) Det har gjort ont i mig att läsa om dina bekymmer, men nu måste det bli bra; "Because you´re worth it" ! ;) KRAM från tant Lill i Trollhättan!

2009-12-31 @ 16:11:24
Postat av: mickaela

Svar : Tack så mycket, desamma! Massa kramar!

2009-12-31 @ 16:55:20
URL: http://mickaany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se