Ångeeeeest..

Får typ ångest.. Läser andras bloggar och ser hur folk köper
kläder, skor, smycken, smink. Shit låter så jävla mobbad nu haha..
Men fan, vi har så kefft om pengar just nu, har inte shoppat ordentligt
på jättelänge. Och jag ville inte vänta i ett halv år på att få nya skor ens:S
Vem fan vill det ? ..

Vill ha nya leggings, det är hål i mina, vill ha en ny jacka, fryser i den jag har nu,
Vill ha fler par skor att välja mellan, vill ha mer smycken, mer tröjor.
USH va töntigt det låter!

Trots att jag inte ens kan köpa kläderna så sitter jag och kollar på
olika hemsidor vilket gör mig fett sur för att ja inte kan köpa sakerna haha.
Men ska egentligen bara hålla käften. Har en data, internet, tv, mobil
i vanliga fall, tak över huvudet och mat att äta.

Fick ett presentkort på 600 av mamma till the sims 3. Men får ta dom
och köpa julklappar till rebecca,farmor,borak och min lillebror istället.
2 bad for me men men haha.

Ska ut nu, ska till mammas kompis o käka sen vet ja inte vad jag ska
göra, har ingen fucking f*tt mobil heller.. DGPLHfgphsftoksrthg!!!!!
Har mens, hehe lite förståelse please ;)http://www.alltomstockholm.se/multimedia/dynamic/00011/hogmod2_480_11794c.jpg

Kommentarer
Postat av: fia

prova att söka fonder

2009-12-29 @ 00:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se