Crazy

Tjaba, vaknade nu haha.
Not good eftersom jag börjar imorgon
:'( Klockan 10.. Fyfan hahaha..

Igår hade vi iallafall roligt, först haha..
Sen kom Linn ( min kusin ) Och hennes kille
och han va ju aspackad.. Så mina polare drog
hem sen satt han och babbla på..
Sen skulle vi bära han till rummet och han
bet mig? Hahah han hängde över mig och bet mig
och jag kom inte loss och Linn bara stog där och dog av
garv, sen hade jag ingenstans att sova, jag låg inklämd i
väggen av linn och Daniel tror jag han stavas. Eller Daniel?
HAha jaja.. Men tog cykeln och mötte Elin och Madde, dom kom
tillbaka hem till mig så vi gjorde mackor och pommes sen somnade
vi på en madrass, det var verkligen PROPPAT med folk här igår.
' Jag har aldrig ... '

Fan vad läskig jag ser ut hahaha..

Smiiiiiiiiiile bitch :)

Stackars Elin som försöker gå ut samtidigt som jag försöker
dra in henne igen, hahaha


Söta Madde helt förtvivlad, hehehe..

Linn och Daniel, är man i min säng, måste
man vara med i min blogg.. That's the rules!


Sen ska jag göra en sammanfattning av mitt sommarlov
vi hörs people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se