Skara(höst)sommarland!

I'm HOOOOOOOOOOME :) !!

Mitt internet fuckade kvällen innan vi åkte men nu ska jag berätta iaf!
Vi åkte till skara'HÖST'sommarland :)

Dag ett
Vi tog tåget som gick tidigt
på morgonen och kom fram till skara, fick
våra nycklar till stugorna och bäddade och sånt och
chillade på kvällen/natten, det var jättefint väder :)
Bekvämt på tåget! Elin i sätet framför moi haha

Auror,mamma,viktor,patric,alex,madde,elin,saga,linnea

Auror,mamma,viktor,jag,alex,madde,elin,saga,linnea

Mamma,jag,saga och patric. Linnea där bakom

Hahah så skadade,alex madde elin och saga :P


Dag 2

Vi skulle till skara sommarland, men det var dåligt väder..
På förmiddagen klarnade det upp men sen på eftermiddagen FORSADE
vattnet ner från himlen och det åskade och blixtrade, rätt så kefft men ändå kul..
Innan skara,Madde Elin jag Patric och Saga

Jag och Elin i båten, hahaha de hände en askul grej där..

Det var SJUKT grymma fiskar där, dom var typ tama och man kunde klappa
dom, man ser munnen på en av dom hahaha


Madde och jag soolade litegranna :)

Jag och Elin flyyyyyyyyyyyyter.. hehe

Vi skulle ta ett fint foto,det sluta me att Elin dränkte mig under vattnet haha

Jag och min siiiiiisteeeeeehrrrr! Patric och Elin i bakgrunden

Hade precis badat, var galen att skjuta slösade typ 100 spänn,vann inget :)

HAHA soo sexi.. Vet att jag har fått lite finnar men what to dooo :)


Dag 3
Det regnade.. Vi åkte till ett köpcentrum
men kan ju säga att det inte fanns nånting där :) Hehe
stor besvikelse.
Mamma precis påväg att säga ' fyyfaan.. ' Lite weird min sådär ;)

Hittade skitsnygga kläder till nyår, hjehehehe..

Elin satte på sig en hatt o släpa en katt genom butiken, ja dog hahaha..

Stackars mamma, helt drabbad av alla grejer vi kastade på henne..
( nej vi köpte inte det, vi ville bara driva lite me henne haha.. )


Terror syster som jagade mig & Madde genom skogen med en pinne, haha


Ska i ett senare inlägg visa vad jag har köpt! PUSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se