Mina smycken, mitt hjärta!

Bli inte chockade, men det här är mina smycken som ligger undangömda.
Använder dom inte och tro inte att allt är äkta haha, det här är smycken jag
har sparat på i måååååånga år. Några är köpta, några är presenter,
några är julklappar, några är bara en spontan present från vänner, arv..
Sjukt! Så jag har suttit och rensat ett jävla bra tag haha..

Ett pärlshalsband från min mammas mormor

Fotlänk från turkiet, det är bjällror på haha..

Halsband från Sandra när vi var i Paris, aldrig använt det ens!! :O

Ett kors av rosor, köpte det för några år sen

Ett armband innan min mormor (morfars fru )
 flyttade till Sverige från Chile,
jag fick det för många år sen den också haha



Rensat upp mina halsband! Det tog ett  långt tag.. Knutar överallt på dom

Armband,nyckelringar,fotlänkar och klockor.

Visar mer imorgon, nu kom Elin vi ska checka twilight!
CYAAA DON'T WANNA BE YAAAAA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se