Thx for the night gurls!

Okej då börjar vi då!
Igår så kom jag till Amina och Assiya, käkade kebab men Amina
lagade köttfärssås och spaghetti så jag åt lite av de också, hehe.
Förlåt Amina att jag la ut den här.. HAHA men
det va så ' rent 'Men sen blev det rent igen,
och Amina posar stolt..


Fint dukat och grejer :)

Sen kom Elin och Madde också, sjuka grejer tjejerna hade gjort i skåne
kunde inte sluta skratta haha, pedofiler for real asså. Jaja sen kom Mohamed
Kadir och Seif, sen drog dom, och kom tillbaka.. Elin drog också hem sen var
det helt plötsligt jag, Amina, Assiya, Madde, Mo och Kadir kvar och Mohamed
lät verkligen inte oss sova, han satt o berätta historier om 2pac och min
familj, typ Biggie, Eazy-E.. Aa sjuk va den iallafall..

Somnade, till slut och vaknade halv fyra idag och gick hem vid fem
tiden kanske, Amina skulle städa så jag och Assiya drog och sen dess
har jag legat hemma och Rebecka kom nyss utanför med Micke, dom hade
VÄRLDENS sötaste hund med sig, ååååh :D

Donna heter den :)


Det finns fler sjuka bilder på kvällen igår.. Men jaja igår va de skitroligt
tack tjejer, har inte skrattat så mycket på aslänge, speciellt Assiya's
RIKTIGT sexiga dans! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se