Skip the kräftshivingngng :)

Skippar kräftskivan, varken Elin eller Madde kommer
så jag blir ensam med alla barn och vuxna, nej tack..
Äter inte ens kräftor, och dom små ska äta köttbullar
och det äter jag inte heller haha..
Så drog efter stranden och Thess var här,
vi rökte, snackade skit och höll på me kattungarna.

Nu är jag iaf klar och ska gå till Assiya & Amina, vi ska käka
kebab och softish, Amina har ju en egen lägenhet över helgen såå
de e nice :)

Kul att näsploppen håller på ramla ut hehe..

Nice pic va :D

My motheeeeeeeeeeerrr

Har på mig This today nu innan jag drar, ska dra på mig ett par jeans eller
nåt också, HEHEHEHEHEEHEHEH!!! :):):):):)


Aya hööööörs maybe lateeehr..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se