Mina nyinköpta grejjjss! :)

Nu ska jag visa vad jag köpte ! :)
Var tvungen att köpa böckerna, alla säger att dom är så bra
och jag är så jävla KÄÄR!!! MYCKET bättre än filmerna!
79:- kr styck kostade dom :) 169 för tre böcker.. Va tvungen.. Har redan läst ut två :P


En betty boop hoodie, så jävla söt va tvungen att köpa haha.. 300:- :)

Ett par vita jeans/tights (?) typ.. 50 kr på gina tricot :)

Ett linne på gina, 50 kronor :)

Manikyrset för 100 kr :)!

Grina nästan när ja såg de här, älskar smink grejer även fast jag inte så ofta
bär smink haha.. 100 kronor kostade det bara, jävligt billigt! :D


Fastnade direkt för dom här, 50 kronor!

Två nagelfilar 9 kronor hahaha.. Nödvändigt alla mina är helt utslitna..


Rätt billigt ändå.. ca 830 kronor för allting och det är ju rätt mycket grejer också! :)
Länge sen jag köpte grejer så jag är aslycklig hahaha.. Men nu är jag nöjd som fan iallafall.
Har ungefär allt jag behöver nu förutom en ny ipod. O de e rätt dyrt haha..

Kommentarer
Postat av: Nathalie(:

Visst är böckerna bra! Snygga kläder också, vilken affär hade smink borstarna å det?

Btw, jättefin blogg :D

2009-08-02 @ 13:39:27
URL: http://nobodyislikemee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se