Meta is not my thing

Tjulu!
Mamma och dom skulle åka och meta?
HAHAHAHHA aya dom frågade ifall ja ville
hänga med men jag stannade hemma istället.
Kan tänka mig att Patric kommer att sätta fast kroken
i mig och låtsas att jag är en fisk, han är rätt störd
men hur skön som helst! Elin ska vara glad för sin farsa ;D

Men nu ska jag städa mitt rum iallafall, bättre än ingenting.
ÅÅÅH vill verkligen göra om mitt rum men känns onödigt
eftersom ja ändå ska move move.. Ska försöka få tag på pappas
hemma nyckel då är jag ensam hemma där i en vecka för han ska
till gotland, snacka om att jag blev chockad haha ;D

Han är tjockare nu ( haha ) mycket fler tatueringar och kortare hår, typ snaggat.
Är fan avundsjuk på han.. Han har bästa pigmentet i solen och tjockt mörkt hår.
Kul att jag inte fick ärva de :) ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se