Kräftis/kebabish

Några bilder från kvällen kommer här under,
gick faktiskt mest dit för att äta hahaha sparat mig
hela dagen för måltiden och det blev kebab ;)..
Hatar kräftor.. All havsmat är äckligt tycker jag ;D
Skulle egentligen vart i storleksordning HAHA fail.


Bästa vän, världens bästa människa patric ( elins pappa ) som en pappa för mig

Jag och min babyboy

Lawins framtid? Hahaha..

Orre, saga, mamma

Jaja snart kommer alla hit, sen bad linn mig komma på nån fest i vh också?
Så kanske de blir efter lixom. Får se vad livet har att erbjuda hehehe..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket =)

Vad gör du? :)

K R A M I S !

2009-08-22 @ 22:12:29
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se