Ingen uppdatering

Kommer inte kunna uppdatera idag heh.
Ska på kräftskiva på årsta, hoppas Elin och Madde
hinner komma för dom åker från skåne idag..
Aya först ska vi ligga och steka på stranden, lot's
of pictures ska jag försöka ta. Vene om jag stavat fel
på nånting men är dödstrött asså, somnade typ 5 imorse
så hehe..


Har sytt om en klänning iallafall, den va för lång för min stil, typ
till under knäna..
Så nu kan man ha den här till jeanstights och sånt, much better..

Förresten kattungen mår bra nu! Nosen är bara lite skadad.

Kommentarer
Postat av: sara

snygg klänning, jag älskar din stil! och din blogg hehe ;)

2009-08-08 @ 17:09:11
URL: http://smidigflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se