I'm home!

Äntligen hemma!

DUM som jag är så cyklade jag iväg
i tjocktröja och mjukisbyxor det är fan värsta
varma vädret ute, jag svettades som ett helvete asså!

Tog lite bilder när jag cyklade, hehe..


Ängarna, hit drar typ alla på sommaren och spelar fotboll och sånt.
Var där nästan varje dag förra sommaren och åkte moppe haha..
Spelade en fotbollscup här för några år sen ' haribocupen '



Cyklade hem till Assiya sen så gick vi en bra bit och snackade bara lite,
mötte Rebecka också, med Micke och en liten kille typ Micke's systers barn
asgullig, ska möta dom sen i ringvägsparken och snacka lite skit bara..

Btw höll på att bli påkörd också, stog vid en parkering och lyssnade på music
och hörde inte bilen, haha dum man e ibland, aya hörs later måste duscha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se