I love kalsongeeeeeeeeer

E så jäääääävla trött,
Madde sover fortfarande men jag
är grovt förvånad över att jag vaknade före
hene haha?! Somnade ändå efter henne igår,
weird, aja skitsamma måste ändå få upp henne nu
vi måste GÅ UUUUUT, längtat efter det här vädret!!

HAHAH sover inträngd i ett hörn..

Själv så springer jag runt i kalsonger, Viktor gav mig typ 3 par spiderman
kalsonger hahahha, känner mig löjlig som fan men kalsonger är så otroligt
jävla skönt,
varför kan inte tjejer ha kalsonger & killar trosor uppkörda i röven?
Och NEJ jag tar inte på min HAHA ni vet på bilden, ser kanske ut som det?

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Humla

HAHA du är så jävla skön!

2009-08-19 @ 14:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se