HELVETE

Måste skriva av mig lite.
Är så ledsen över att Elin inte är hemma..
Har ingen att prata med. Har sån ångest, hörde
precis en ambulans eller var det var och jag tror inte nån
som jag känner vet hur det känns varje gång man hör en
ambulans,polis eller brandbil. Jag blir iallafall helt jävla urflippad
och ringer pappa direkt me tanke på va som hände för inte en sån kort tid sen.

Fyfan! Förut var jag inte ens uppmärksam men nu hör jag dom jävlarna
när dom är flera meter bort och inte ens alla andra hör dom! ÅÅÅH!
Jag hörde precis några, rätt nära så jag stängde fönstret och gick in i badrummet..
Vågar inte ringa pappa.. ÅH gud så misslyckad jag känner mig! FAN FAN FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se