Good morning ( to me )

God morgon ( för mig ).
Stannade uppe rätt länge igår
men nu är jag vaken iallafall och sitter här
och smetar in mig i ansiktsvatten, börjar få en
finne över ögonbrynet och en mitt i pannan, skitsnyggt
jag som precis hade börjat vänja mig vid alla ärr i min panna -.- ..

Jaja, va nyss ute och snackade lite med Rebecka, fått reda
på en del saker som händer nästa vecka :/ ..
Men men.. Nu ska jag inte göra så mycket mer ska snart
käka middag antar jag,m eller om en timme eller nåt haha..
Mamma är inte på ett sånt bra humör hennes semester är nämligen
slut..

Min lillebror låg inne och kollade på film med mig igår och fick
såklart tag på min kamera och tog bilder på typ tja.. Tak , mig, sina fötter..

Man ser ju rätt tydligt att jag har solat eftersom byxorna har åkt ner en bit..
Haha



Kommentarer
Postat av: lisbeth

Om du menar samma som jag tänker på. har man bäddat fel får man sova illa. Rätt åt dem.

2009-08-10 @ 22:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se