Galet rädd för zombies..

Nördig som jag är så är jag asrädd
för zombiefilmer HAHA, jag lever mig verkligen
in i dom och känner paniken att bli jagad av tusen
halvdöda människor som vill äta upp en, ush ush..

När vi var i spanien för typ två-tre år sen planerade jag
värsta flyktingvägen om vi skulle bli attackerade av zombies,
GALET sjuk idé iallafall HAHAHA!

Sen är jag rädd för flygplan också, att störta då alltså,
tänk om vi störtar rakt ner på en zombieö, just my luck asså..

Men men hur skadad jag än är så älskar jag zombiefilmer,
älskar att bli rädd HAHA så nu blir det resident evil, igår vart
det två zombiefilmer, men som tur är finns madde här som räddar
mig om vi blir attackerade ;D

http://www.cinemagora.co.uk/images/films/46/28846-b-resident-evil.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se