Emogirls!

Goooood morning!
Idag är det kräftskiva så när jag nyss
vaknade så va de 9456849086 folk här, men
vi ska röra oss utåt och sitta där hehe.
Lawin ska komma också, jag åker ju snart haha
måste ge en avskedskyss!
Vi kollade ju som sagt på resident evil igår och sen
sex and the city filmen, sen alvin and the chipmunks men
under den filmen så slocknade båda två haha ;)

Har fixat hem spotify nu också, så jävla skönare
och minnet slipper bli överfullt av låtar 24/7.
Orkar ni inte heller med reklamen?
Byt låt precis innan den är slut hehe.
Husse lärde mig det, thhhhxxx <3


Bilder från igår när Elin också var här, förstå oss vi hade tråkigt
HAHAHAHAHAHA...




HAHAHAHAHAHAHAHAHAH OMG
Vi är sjuka i huvudet ja. Vi spelade in en
film också men vet inte om jag vågar lägga
upp den HAHAHA.. :')


& min söta bebiiiiiiis Lakrits ( hatar namnet så kallar den bobo )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se