Dig it N' Diz it


Cyklar! Att cykla är för det första kul,
det är skönt att bara lyssna på musik och cykla
allt vad man har. Motion och miljövänligt är det också! :)


Att gråta. Visst kan man få huvudvärk och sånt
men senast jag verkligen grinade ut var när det brann
i min pappas lägenhet, jag kunde inte ens resa mig upp
för mitt hjärta var verkligen krossat, men gud ändå så skönt
det var att grina, jag kunde verkligen skrika fram tårarna av en anledning


Värmen! Yep den är tillbaka och man får väl hoppas att
man slipper regnet som vi har stått ut med hela jävla juli :)




Lyckliga slut på filmer. Alltså alltid är det samma sak
det löser sig alltid med vänner,killar,föräldrar. Visst är det
skönt att drömma sig bort i filmer men det är inte verkligheten faktiskt.

Irreterande grannar. Yep okej att man dunkar
fet musik på helger/högtider och dagarna det har jag inga
problem med men på vardagar klockan 3 på nätterna
när det ändå finns småbarn i lägenheterna är bara
respektlöst.


Att inte ha busskort.. Det är faktiskt asjobbigt
för jag har inte råd att springa och köpa remsor och biljetter
hela jävla tiden, därför skiter jag i att åka nånstans, och det är
inte så kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se