Dancing with my brothers

God morrrrrrrrrrning :)
Orre och Husse kom hit igår vid typ, 12 tiden.
Farbror Oskar's magiska vin följde med såklart Haha.

Va gjorde vi då.. Vi dansade, pratade, dog av garv. Typ
sånna saker haha!
1. Jag har INTE kissat på mig
2. Nej han tar mig INTE på bröstet
3. Tröjan sitter lite konstigt för Thess sydde den haha


Puss på min bror!

Ja, madde hatade typ kameran igår haha..

Jag och Orre gick ut och snackade typ om allt, föräldrar,droger,vänner,
dom som är äkta, dom som är falska.


HAHAHA men fyfan va sexig jag är..

Sa ju de, Farbror Oskars Magiska Vin? Haha

Självklart måste jag också testa, även fast jag gjort de några ggr innan haha

Vi hitta en boll och lira lite me, den ligger i mitt badrum nu hahaha

Pussss på söta lilla Maddddeee

Elin gick och la sig i min lillesyrras rum haha

Mitt konstverk på Husses rygg, Amagad va snyggt de e !

HAHAHA skulle antagligen hamna på top 10 av årets fulaste bilder!

Skriver senare, måste bli lite piggggggggg nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se