Bara så ni vet!

Har precis ätit min frukost.
Alltså ananas och apelsin.

Och nu ska jag ut och cykla spåret igen!
Denna gång med liiiite bättre kläder än igår ;)

Vet inte varför det ser ut som om jag har en knöl vid rumpan.. (?)


Vill inte att nån ska tro att det här är en batningsgrej eller något.
Men det är bara det att jag har softat så jävla mycket på sista tiden
att det har börjat märkas på min kropp och jag tycker inte om det,
alltså jag mår inte bra och blir bara trött. Självklart äter jag mer än bara
frukt , jag äter en ordentlig middag också.
Frukost : Frukter ( med mycket fruktsocker )
Lunch : Knäckebröd med Philadelphia ost och aromat
Middag : Det som bjuds ;)

Så jag ska INTE gå ner 10 kilo av att cykla och bara
äta frukt, så you know ;)
Cya later!


Kommentarer
Postat av: Alize

Du är ju inte bleek iaf :)

2009-08-07 @ 16:54:54
URL: http://sweetalize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se