vin & snack

Hejsan! Igår kom Orre Omid Husse och Jack och nån Jennie som vanligt + min baby Lawin, vi hade ett år och fem månader igår tillsammans :) , och så lilla Rebecca. Vi rökte vattenpipa, drack lite vin och snackade

Orre och jag :)

Sen somnade vi typ runt fem imorse efter jag och orre hade städat som idioter..
Idag så käkade vi tsm för dom sov över här, Lawin drog klockan nio tror jag, han skulle jobba.
Varit hos pappa också och fixade spisen lite, torkade av alla fläckar efter branden / röken. Så nu ser det helt okej ut där iallafall.  Gick och handlade åt han också.

Var sminkad igår för första gången på typ skitlänge haha, hade eyeliner också..
Fast den ser rätt halvtjock ut på bilden. ( vet att jag ser ut som en alien.. )


Nu ska jag snart äta, Virre är här också.. Får se vad som händer toniteeee..
Peace and love / MiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se