våååårrrrrrrrrrrr

Hejsan! Skriver ett snabbt inlägg här nu eftersom jag har rätt bråttom.
Lawin terrade min dörr imorse så jag vaknade, skulle missat skolan annars.. Kom 20 minuter försent :(
Iallafall skolan gick bra, de va nice. Körde hem nattis och assiya på min moppe, typ som en taxi.. haha.
Men sen åkte jag hem med Lawin o vi softa bara me andré, vi har ätit kebab på gården och chillat gaaaalet hela
dagen, så jävla skönt!


Hade på mig det här idag

Isak som tycker om sand..

ja & lawin, palla att de ska se ut som ja har fetaste utväxten i håret.. haha

Sommmmmmmmarbild :) för rökare då alltså.. :)

Nu ska ja packa grejer sen sover ja hos Lawin inatt,
peace and love / MiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se