alltid i mitt hjärta

Hej, vaknade nyss hehe.. Slutade en timme tidigare idag för frank skulle hämta sin bil på lagning ( yes! )
Lawin tog mina hemmanycklar och hämtade moppen o ja körde hem oss två såklart;)
Egentligen skulle jag följt med honom hem, men jag råkade somna istället haha ovanligt!

Aja vaknade, rökte,, borstade tänderna, pratade med Lawin men nu snackar jag med Rebec,
lite knas på den sidan.. Som vän ska man ställa upp!

Du har alltid den största platsen i mitt hjärta kom ihåg de bebo

Nu är jag FETT hungrig haha
Peace and love / MiiiQa

Kommentarer
Postat av: veronica dudas

Hej, tänkte bara påminna om att anmälningen till castingen görs senast på lördag om du vill ställa upp som modell!



Ha en bra dag och jag ber om ursäkt om jag störde!

Mvh Veronica Dudas

2009-04-02 @ 09:14:01
URL: http://veronicadudas.blogg.se/
Postat av: issaah

Sv. nej , det är absolut inte kul . Som tur är har man vänner som bryr sig och hjälper till , och lärare som hjälper till också . (:

2009-04-02 @ 14:12:57
URL: http://issaah.blogg.se/
Postat av: Rebuc

ja älskar dig mest syster ! <3

2009-04-02 @ 14:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se