trasig dörr

Fyfan vad jag hatar comhem! Dom trixar hela tiden så tvn funkar inte och inte datorn heller då & då! Ändå ska vi betala fullt pris.. Dumma i huvudet är precis vad dom är!
Aja.. Igår va det faktiskt kul, Ali och Borak och Ali va dom enda ja kände som Ali tog hit, men det var hel soft, lugnt som fan :)
Tyvärr mådde inte jag så bra senare, jävla nörd jag kände mig, fjortisfylla vafan haha..

Men när jag och Lawin somnade i sängen låste rebecca min dörr, och tyvärr är nyckeln sönder så vi kom inte ut.. vi kämpade i typ en halvtimme och till sist sparkade Borak upp dörren, det va de enda vi kunde göra.. Och i min förra lägenhet sparkade pappa upp dörren ( av andra anledningar )



Gårdagens outfit, åkte till handen med Lawin sen gick jag hem till farmor och käkade middag hehe..
Nu känner jag mig som ett riktigt emo och ska gå och köpa bröd och comviq kompis, det enda jag har råd med haha.. Hur ska jag lyckas klara mig själv tills på lördag ?
Peace and love / MiiiQa

Kommentarer
Postat av: ` isabella sz.

20.30 kör vi på en bloggchatt på msn och diskuterar allt som har med bloggar att göra!

Adda [email protected] om du vill vara med!

Ett perfekt tillfälle att knyta nya bloggkontakter och få nya läsare!

Men framför allt, roligt att snacka loss om allt mellan kissie & fotobloggar!

Kram!

2009-04-08 @ 20:18:38
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se