StressStress

Tja! Var galet stressad imorse då vi åkte från Lawin halv och jag droppa han vid skolan kvart i då han började, snabbt hem och lämna moppen, onödiga grejer och till bussen där jag mötte pappa, inte sett han på ett tag.. Men iallafall, köpte med mig en xray och en macka till skolan och såg att jag var fem minuter försenad, kommer till idrotten och då har frank tydligen utvecklingssamtal.. Vi kunde alltså ha börjat 20 i 10 och inte 10 över 9..

Aja, fick världens mensvärk och hade inga tamponger eller tagit min medicin så jag köpte en ben & jerrys och en chicken bitCH tallrik på Grillen


Bohemian Raspberry ( Aldrig smakat.. )

Sen så har våran katt Reggaeton varit borta sen i måndags, så ja ställde mig på balkongen och ropa lite så hörde man ett litet mjau.. så ja hämtade honom, och han luktade bensin och olja så ja tvättade av honom och gav honom lite mat.. nu sover han som en bebis haha :)

Checka storleksskillnaden..

Och sascha börjar bli riktigt tjock, snart små katttisar, wiii :D

Nu ska jag göra nåt helt annat än att sitta vid datorn, i think..
Peace and love / MiiiiiiiiQa

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: ja jag håller med! smaken av grillat är det inte mycket som slår=)

2009-04-22 @ 14:21:21
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se