Ska hon föda eller?

Alltså.. Jag är lite halv orolig nu för det verkar som Sascha ska föda.. Jag har ingen aning men hon mjauar ( jamar.. ) väldigt mycket och hon gör ALDRIG det annars.. Och hon slickar sig i rumpan höhö + andas snabbt.. Det står att dom gör det när dom ska föda men aja.. Hon ligger iallafall i min säng nu * buhuuu * Även fast jag och mamma i panik slängde fram en kartong med en filt och en handduk i haha.

Vet att hon håller en kniv, ser ut som hon ska köra kejsarsnitt på katten haha, hon skär bort kanterna..


Igår på tåget, försökte ta en skaplig bild på mina kläder men fick bara med mina nya jeanstights och skorna..
Och lite av halsduken då ;)


På balkongen, vitt linne och en brun kofta.. Inget smink så ser halvskadad ut ;)


Aja, händer inte så mycket mer idag än att jag ska plugga, nationella imorgon. Lite halvpinsamt att alla andra hade det typ i torsdags eller vad det va, och att vi har det nästan en vecka efter, höhö.. Aja
Peace and love / MiiiiiQa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se