RIP <3

Vaknade upp rätt dåligt imorse, mamma berättade att en kattunge va död, visst blir man ledsen men det är bättre att den dog nu än när den lixom börjar leva ordentligt.. Jag hoppas verkligen att dom tre som är kvar överlever.



Och förutom det så har jag och min klass varit i rudan idag och grillat, tre skadade människor i min klass hoppade i vattnet.. i APRIL.


Sa nåt också som Nelly säkert kommer komma ihåg. Jag ville ha min korv svart så jag sa ' men asså jag vill ha min korv svart, jag gillar svarta korvar... De där kom ut helt fel.. ' Sånt händer lixom ;)
Frank körde sin ' bensax ' på Felix också - som vanligt.

Peace and love / MiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se