my eye on skansen

HAHAHA ja vet inte hur mycket jag skrattade idag när rebecca fick panik och ringde mig och berätta att mitt öga var med i skansen.. Vänta nu, what?
Japp, inne i akvariumet det var fel, rebecca skrev såhär
INte inne i akvariet!! utan utanför på en stor skylt med massa andra ögon, lr asså dom andra ögonen va på alla olika djur, sen va d ett människo öga o d va d här :S:S asså knas ja vart skiträdd!½!,
hon mmsa bilden till mig och mycket riktigt.

Antingen så har jag en klon för det här e weird. Den här bilden har jag tagit.
Hur man ser att det är mitt öga är att jag har alltid som ett svart streck under ögonen
när jag målar på mascaran och mina ögon är formade sådär, sån färg, ringen runt och själva
rynkorna under ögonen kommer jag nog aldrig bli av med, men dom sitter iallafall där och har alltid gjort.

Stört va?
Peace and love / MiiiiQa

Kommentarer
Postat av: Rebecca

INte inne i akvariet!! utan utanför på en stor skylt med massa andra ögon, lr asså dom andra ögonen va på alla olika djur, sen va d ett människo öga o d va d här :S:S asså knas ja vart skiträdd!½!

2009-04-29 @ 21:02:42
Postat av: Anonym

fattar inte..

2009-05-05 @ 13:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se