Lockat hår

Jag är sjuk.. Igår var jag ute ett tag och spelade lite guitar hero med Rebecca här hemma.. Lawin kom till västerhaninge och vi stog med några som löste lite problem. Åkte iallafall hem till Lawin sen efter han hade råkat stoppa den där ' pinnen ' man blåser såpbubblor med och så fick jag såpa i ögat också.. Det gjorde så jävla ont haha..

Somnade iallafall klockan 9 och vaknade kl 12 igen och somnade om klockan 4 kanske.. Vi åkte hem till mig och va här vid 11 tiden, ingen skola idag.. Tyvärr men mår så otroligt kefft och är på sämsta humöret på länge..

Sitter här i myskläderna också


Testat att locka håret med flätorna

Tyckte det vart rätt fint :)
Ursäkta att jag är osminkad och trött på bilden.. men klockan va typ två på natten haha ;)


Får se vad jag ska göra nu, kanske sova.. Aja
Peace / MiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se