Killlll me..

Kan inte lägga in bilder, har försökt men detta blir mitt tredje inlägg idag och allting har fuckats upp för att ja skulle lägga in bilder från mobilen.. Sitter hemma hos Rebecca nu och vi var och solade och kom hem lite över nio.. Sen 10 typ har jag snackat med Lawin, han har hjälpt mig med matten..

Har som sagt nationellt prov i det imorgon och det kommer gå åt HELVETE. Potenser, area, omkrets, volym, decimaler, wtf?!
Vi la nyss på för jag tror inte riktigt han orkade med mig när jag inte fattade ett shit..

Just kill me instead..


Peace.. nu ska ja baxa nåt från rebeccas skafferi / slash / kylskåp.. / MiiiQa

p.s, hoppas inte hasse kommer upp ( rebecas papi ), ja springer bara runt i trosor hahaha
han kmr hämta baseboll träet o tror att ja e en naken baxare som inte har nån mat..

Hur barbie är du?

Jag älskar..
( ) att ha lösnaglar!
( ) Att ha långt blondt hår!
( ) Ha rosa på mig!
(x) Små hundar!
(/) Ha söta små accessoarer, speciellt playboy & Chanel!
( ) Hatar att gå runt i bara svart!
(x) Body Lotion & body Butter
(/) Att blogga!

totalt: 3

Jag klarar mig inte utan
( ) Läppstift! Speciellt rosa!
( ) Att gå runt utan en spegel i väskan!
( ) En kamera
( ) En kille i mitt liv! ( klarade mig bra utan Lawin, men mår bättre med han, snart ett år & 5 mån baby! )
(/) Smink!!!
( ) Hår inpackningar & balsam varje dag
(x) Rengöringsmedel

totalt: 1 ½

Jag bär alltid med mig
(/ )Smink i min väska  ( använder inte väska,men om ja gör kanske ett läppglans )
( ) Ett rosa läppstift
( ) En extra tröja, ifall jag behöver byta när jag är tex i stan.
(x) Tofsar & hårgrejer

totalt: 1 ½

Jag är
(/) Perfekt  ( Ingen är perfekt.. ? )
() Ful

total: ½

Totala summan:  6 ½

Antal:
5-10 Du är helt normal, det är väl bra för dig
10-15 Du är på spåret på att bli Barbie! :) Keep going!
15-21 Du är en riktig barbie! Go girl!

Kommentarer
Postat av: Viks

Tack för svaret! Det var också en bra kombination faktiskt :)

2009-04-23 @ 12:10:32
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/
Postat av: h a n n a m e d i n

vilken fin blå ögonfärg du har!:O

2009-04-23 @ 17:05:49
URL: http://hannamedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se