Grillat är bäst!

Snacka om att ha tråkigt.. Jag har skickat iväg detta sms till några på min mobil
' Hej jag har hittat den här mobilen och ser att du är den senaste skickade. Vet du vems mobilen är? '
Till Lawin, Elin , Rebecka och Husse.. Alla har svarat på vad jag heter och Lawin skickade min mammas nummer
så mamma ringde upp mig och frågade vad jag höll på med, när jag berättade så sa hon att jag är sjuk.. hehe i know.
Men har fått inspiration från Egoinas blogg :)..
Ett lite sent april skämt .. men ändå skrev april april it's mickaelaaaa


Goda middagen.. Grillat ofc! Majs bearneisås ris, kycklingfilé, sweetsour sås och massa soja och aromat
gott som fan!

Två omgjorda bilder, klicka för förstoring hehe,
visst ser syrran ut som en docka ;)

Nu ska jag bara softa som fan och ta en dusch,
peace and love / MiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se