död innan 20?

Godkväll, här sitter jag med en skål med fruktsallad och vaniljglass i mina knän. I did it hehe..
Kiwi , äpple, banan och apelsin. Bästa!

Ja, jag har också fått urinvägsinfektion och pencillin på köpet ( kanske astma )
och jag tror nästan spikat att jag är död innan jag är 20 om detta fortsätter hehe..

Jag ska snart sova faktiskt.. Klockan är bara 8 men jag är trött och utmattad, haft ont i njurarna och magen idag.. Fan helvete!


Väldigt omgjord, men som sagt jag är sjuk och ser INTE bra ut på den här bilden egentligen..

Samma med den här, hade mössa, fläta och biggie örhängen today.


Jag och Alicia i söndags, jag i lördags på festen, va lite borta.. men en bättre syn på min klänning iaf!

En UGLY bild Janise tog, men bjuder på den, för dom här bilderna ligger redan ute på facebook..
Peace and love / MiiiiiQa

Kommentarer
Postat av: Eva Guillén

du har också en fin blogg :) du är söt också! :) allt bra med dig ida? :D



//////kram e

2009-04-15 @ 23:13:51
URL: http://bodycandys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se