Brownie

Nu skriver jag igen! Eftersom det bara går 4 nior av 12 elever i min klass ( särklass typ.. hehe ) Så hade vi inte nationella eftersom vi inte fick reda på vilken tid det var.. Istället har vi på måndag morgon, sjukt? I know..
Skoldagen var i förövrigt helt soft faktiskt :) Efter skolan fick ja skjuts av Lawin's mamma hem och hon gav mig och min familia typ 7 påsar med bröd och bullar ( dom äger ett bageri ) Så nu har vi ju rätt mycket framöver!

Gick till centrum med lillesyrran och mötte rebecca och köpte glass sen har jag spelat Yatzy med Rebecca och Viktor ( Lillebror ) och såklart förlorade jag..


Coolt nagellacket blev i solariumet va? :)

Man ser lite skillnad :)

Bild 1. Hos Rebecca igår, Bild 2. Bjuder på mig själv GROVT.. Rebecca hade kul när jag sov..

Dagens klädsel, Jeans från Lee, Tröja från Soul och sjal från egypten ( Lawins.. hehe )


Skillnad från mig och min lillasyster va? HAHAHA blev så stolt.. Men nu ska jag göra nåt helt annat!
Peace and love / MiiiiQa

Kommentarer
Postat av: rebuc

hahah ja hade skitkul igår när du sov.. hehehheheheh.. somna ju typ 05.00 :) :)

hahah men du ser ut som ett troll på bilden skit söt!! haha <3<3

2009-04-23 @ 18:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se