brand i pappas lägenhet..

Hej bloggen.. Är rätt så sliten just nu för jag har grinat och skrikit..
Det började med att mamma jag saga och virre såg tre brandkårs bilar SUSA förbi balkongen, ambulansen och polisen kom också.

Tog till och med en bild på det.

Så mamma Virre och saga satte sig i bilen och körde efter, jag smsade och frågade vad det var som hade hänt? Det visade sig att det brann i min pappas lägenhet. Jag fick panik och mamma visste ingenting, jag trodde han var död och viktor med, just nu har jag dundrande huvudvärk och rebecca sprang hit på två minuter, Ekrem kom upp också. Äkta vänner asså. Tackar gud för att pappa ändå mår bra..

Han va så jävla full och lämnat spisen på, ja.. så kan det gå.
Nog om det. Vart på polisförhör idag också.. ( vittne till misshandel )
och så åkte jag dit med rebecca sen gick vi runt i handen och jag köpte det hära

En vit tröja och en grå genomskinlig tröja med luva och ett par jeans tights från cubus, 355 : - gick det på, det var rea på allt i hela butiken typ.

Vi åkte till stan och mötte assiya och käkade lunch med henne på donken, sen gick hon tbx till punktshop o fortsatte jobba så vi mötte alicia och gick runt lite och stekte i solen, köpte ett par skor från H&M också

129:- , rätt billigt va :)? Gillade dragkedjan också

Men nu ska jag försöka lugna ner mig och få ner den här jävla huvudvärken..
Peace and love / MiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se