Borttappade nycklar

Jesus vilken jävla dag alltså!
Kortfattat : Körde runt som en galning, pappa kom hit och var ute med mig och Saga. Auror ringde, jag hämtade Isak och var ute med han. Hjälpte min lillebror han skulle på disco, hämtade mamma från jobbet. Hämtade Assiya och Rebecca, vi softa på gården, åkte till hagsätra köpte tobak till vattenpipan ( äppelsmak ) tog bussen till älvsjö, gick till mcdonalds asså vi kämpade på riktigt för vi va så jävla hungriga, kom dit och vi käkade som djur, gick tillbaka till stationen på 20 min kanske. På stationen hade jag glömt mina nycklar till garaget och moppen.. Rebec och jag lämnade grejerna till Assiya och SPRANG som det var en fucking terräng tillbaka på typ 7 minuter hahaha vi sprang över motorvägen och en jävla parkering..

Rebecca fastnade över stängslet med halva benet precis vid hennes pusssii ( de är ett hål där, trasigt alltså ).. så jag stog där och bilisterna trodde väl att jag var där inne och pillade.. HAHAHA.

Tack och lov var nycklarna kvar och vi fick dom av en som arbetade där.

Rebec och Assiya på bron mot Mcdonalds.. haha

Där vi sprang över som galningar hahaha

Solen lyste gaaaalet starkt idag, det här var typ vid solnedgången, loveeee it =) !


saga myser med grannens katt, jag med snygg blå tunga, sexyyy haha!

Nä nu väntar ja på Rebec o Assiya, dom skulle köpa kol.
Peace and love / MiiQa

Kommentarer
Postat av: Haanna karlsson'

Svar: ja den är helt gratis! :)

2009-04-04 @ 14:57:05
URL: http://haannak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se