vååååågor and taaacos

shu :D!,
är hemma hos min farmor just nu har ätit middag här med
min mamma syster och lillebror, det blev tacos världens godaste mat ( nästan )
Var på sydpoolen idag med min klass, glömde lunchen hemma eftersom jag hade 10 min
på mig att göra mig klar och SPRINGA till tåget, hann precis förresten höhö :D

Kom hem runt typ halv tre och gick till mitt jobb direkt, slutade tidigare eftersom ja då skulle
till min farmor :), hittade nåra bilder från halmstad jag skrev förut att jag åkte ner
i vågen, här e bilderna men de ser inte så farligt ut haha

Här ser man linda, men bakom där sitter vi och om ni kollar på vattnet är de riktigt stora vågor asså..

Där bakom patric blir vi dränkta av en våg hahaha de va skiiiitroligt för den stunden tro mig :D

Här e sista bilden, mnan ser mig lite mer än vad man ser elin, plus att jag ser jättetjock ut
men skitsamma, ja e inte född för att göra andra lyckliga än mig själv aiiit :D?

Nu ska ja till lawin alldeles strax vi kmr väl säkert kolla på vänner hela natten
( han e beroende av de .. )

PPPPPPPEACE! / MiiiiiQa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se