dfkjgzdjfghjdfhg damp o adhd

Nu äter jag choklad med rebecca hos min farmor :) haha ..
Rebecca & hennes pappa e lite osams och jag & min mamma är osams.. men min farmor tvingade
oss att ringa dom so we did.. :)
Min data e inlämnad nu äääääääntligen för dom sega åsnorna hämtade den aldrig
och rebecca e cp och sitter på en stol o typ skakar eller vafan hon gör.. o gör miner åt mig men
hon e ett knasbarn tror alla vet de :) .. ehm när ja får datan tbx kanske ja bloggar lite mer eller om den kmr
FUCKAAAAAA upp sig igen



Vem ringde dig senast?
Lawin
Vem kysste dej senast? Lawin
Vem kramde dej senast? mama.
Vad har du för bh på dig just nu? en vit med svarta mönster från h&m hööhö 
Vad har du för trosor på dej just nu? trasiga string från h&m som e illrosa ( fula ) 
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? De lugnt :) från elin
Vad brukar folk få för intryck av dig? Att ja e bäst
Har du någon gång klätt dig horigt? på skoj haha.. 
Men inte på allvar har folk kallat dig slampa? Jo men de löste sig, men inte pågrund av kläderna..;S 
Har du kallat någon för slampa? ja 
Har du slagit någon riktig hårt? Ja
Använder du parfym? Puma
Vilka slags killar faller du för? Kurder, hahahahah
Hemlighet om dig? Jag är rädd för zombies HAHAHAHAHA
Vill du ut och festa nu? Nee vill äta choklad
Så ja, vad är klockan? 21.42
Vilken färg har din mobil? Svart guld
Vad ska du göra nu? Vet ej , slåss med rebecca sen tror jag:)
Har du svårt att släppa andra tätt in på livet? Ja de har jag
Är du social? Lätt.
Känner du att du orkar en fråga till? ofcouuuuurse
Vad tänker du när du vaknar? att jag ska somna om 


and again
Namn: miccccqaela
Piercingar: näsa , över läppen & tungan imorgon
Tatueringar: Nää not yet
Längd: 1,60
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: Mörk brunt
Är du kär i någon: aa
Önskar du att du bodde någon annanstans: JAAAAAAAAAAAAA
Tänker du på självmord: Neeee
Dricker du alkohol: Ja sometimes.
Använder du droger: NNNNNNNNNNNNNNEveh
Röker du: Japp
Vilket shampoo använder du: Typ nivea eller nåt :)
Vilken parfym använder du: Puma och en rosa grej, typ fizzy
Vad är du rädd för: Spindlar o zombies 
Gillar du att tvätta: De är mitt yrke :)
Gillar du Berg-och-Dalbana: hahah lätt

SENASTE..
Film du hyrde: ingen aning
Film du köpte: Nej ja laddar ner
Låten du lyssnade på: Ne-yo miss independent
Låten du hade på hjärnan: I kissed a girl HAHAHA
Personen du ringde: Mamma.. -.-.-.-.-.-
Tv program du tittade på: G's to Gents
Personen du tänkte på: Min katt

ANTAL..
Gånger du varit kär: En
Gånger ditt hjärta brustit: En...
Hjärtan brustit på grund av dig: hehe .. 
Gånger ditt namn varit med i tidningen: asså.. lixom,.. typ aldrig :)
Ärr du har på kroppen: 89667589756078.

SENASTE..
Bok du läste: Eldens låga nånting
Personen du fick mail av: Facebook HAHA
Personen du fick brev av:  Polisen ..
Personen du fick sms av: Ejlin
Gången hela din familj åt middag tillsammans: de va a looooooong time ago
Saken du köpte: Läsk och jenka tuggummin 
Vad har du gjort idag: Ätit, fått FLIPPP på min familj.. packat.. kom till farmor :)
Var det kul: nej
Hur tidigt stiger du upp: vardagar typ 8-9 helger.. olika kan sova till 6 på kvällen om ja vill
Gillar du att slåss: ja :)
Vad ska du göra idag: dagen e slut
Är du seriös: aa du vet.. :)
Vad är du allergisk mot: nooooooooothiiing.
Var har du ont: ryggen
Använder du hårspray: ibland
Kan du stå på händer: hehe aa :)
Favorit serie: Simpsons o typ sjuhundra till pallar inte säga upp alla hehe

Håkan Hellström eller The Ark: Typ.. the ark isf hahah
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: :) .. va? 
Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: LOOOOOOOOOOOOOVE IT
Är du glad nu: Nej
Var du glad igår: Ja litegranna
Känner du nån som jobbar på sjukhus: ja :P
Kan du sjunga: ja , men de låter inte bra..
Mer värt än guld: Nära o kära
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Paris och Miami :D


xvn
Min syster som LÄGGER ALL SKULD PÅ MIG GÅ OCH KLIPP HÅRET TÖNTUNGE
jg
& här e min FLIPPAAAAAAADE lillebror som ja begravde levande, ska göra de snart igen :)

PEACE TO YA ALLLL förutom mina syskon/ MiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se